Saturday, October 31, 2009

This femme needs some exercise

Jag och min producent försöker förgäves boka in möten, men mitt liv är helt chokat just nu, och så verkar också hennes vara. Jag är inte helt förtjust i att ha det så. Samtidigt som det nog är rätt bra att inte ha oceaner av tid framför sig också, på ett sätt.

Men jag vill gärna komma igång med tränandet. Har hittat några roliga pass på min idrottshall; Afro power dance till exempel. Det kan nog passa mig. Sist jag testade det hade jag visserligen ont i ryggen i fyra dagar efteråt, men sånt där brukar ju ge med sig efter ett tag. Nu när jag inte rusar omkring så mycket med en filmutrustning måste jag få min kondition på annat sätt..

SVT Norr ska för övrigt titta på mitt filmprojekt denna vecka, och besluta om vi får några pengar till redigering och slutproduktion. Det innebär förstås också att den kommer att visas på SVT isåfall.

No comments:

Post a Comment